• Gratis verzending Benelux vanaf €20,-
  • Snelle levertijden
  • Klantwaardering 9
 

Bestellen

  1. Wat kan ik allemaal bestellen bij sfeervoorjou.nl?
  2. Prijzen
  3. Hoe werkt het bestelproces?
  4. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
  5. Kan ik ook bestellen als ik buiten Nederland woon?
  6. Ik krijg een foutmelding...
  7. Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?


1. Wat kan ik allemaal bestellen bij sfeervoorjou.nl? 

We hebben een breed assortiment op het gebied van decoratie. Ons assortiment zal zich voortdurend ontwikkelen, en regelmatig zul je dus nieuwe producten in onze shop kunnen zien.

De meeste sfeervoorjou.nl producten zijn via de winkelwagen en de online kassa te bestellen. Indien een product niet meer op voorraad is, zal deze niet meer op de site getoond worden. Heb je een specifieke vraag over een product, neem dan contact op met de klantenservice (klantenservice@sfeervoorjou.nl).


2. Prijzen

Alle op de site genoemde prijzen voor producten zijn inclusief BTW. De kosten voor verzending worden apart opgenomen (zie punt 3 voor de verzendkosten per gekozen verzendmethode).


3. Hoe werkt het bestelproces?

De procedure is eenvoudig:

Bij de meeste producten is een grote groene knop te zien met een winkelwagen-logo. Als je daarop klikt wordt het product in de winkelwagen geplaatst. Als je klaar bent met winkelen dan kun je op het logo van "Mijn winkelwagen" drukken of op de link bovenaan op de pagina.

STAP 1: WINKELWAGEN

Je ziet hier de naam van het gekozen product met de gekozen maat, de productkosten, het aantal en de totale kosten. Je kunt hier ook een eventuele actiecode invullen die je per post of per mail ontvangen hebt. Je kunt ook het gewenste aantal aanpassen, en door te klikken op het 'vuilnisbak' icoontje verwijder je het product uit je winkelwagen. Druk bij wijzigen op "Winkelwagen bijwerken".

Door te klikken op de knop "ga door naar afrekenen" kom je in het volgende bestel scherm.

STAP 2: PLAATS BESTELLING

Doorloop het afrekenproces in vier eenvoudige stappen:

1) factuuradres:

Vul hier je naam, adres- en contactgegevens in. De met * gemarkeerde velden zijn daarbij verplicht. Met een vinkje in de checkbox kun je aangeven of je voor het gemak meteen een account wilt aanmaken voor je volgende bezoek. Daarnaast kun je hier ook kiezen om de aankoop te laten verzenden naar een ander adres.

2) verzending:

Hier kiest u uw gewenste verzendmethode;

  • - Ophalen in ons magazijn - € 0 verzendkosten ongeacht de waarde van de bestelling;
  • - Reguliere zending via PostNL - € 4,95 verzendkosten indien het bedrag van de bestelling minder is dan 20 euro, boven dit bedrag worden er geen verzendkosten gerekend;
  • - Ophaalpunt PostNL (pakje gemak) - € 4,95 verzendkosten indien het bedrag van de bestelling minder is 20 euro, boven dit bedrag worden er geen verzendkosten gerekend;
  • - België - € 6,95 verzendkosten indien het bedrag van de bestelling minder is dan 20 euro, boven dit bedrag worden er geen verzendkosten gerekend;

 

3) Betaling:

Kies hier je de gewenste betalingsmethode: Ideal, Visa, Mastercard, IBAN Bank Transfer (overschrijving), Bancontact/Mister Cash (België) of rembours (alleen beschikbaar voor Nederland).

4) Controleer je bestelling

Controleer of de door jou ingevulde gegevens correct zijn ingevoerd. Bekijk of je adres- en contactgegevens kloppen, of de betaalmethode klopt en of het gekozen product en de totaalprijs kloppen. Heb je nog een mededeling aan ons, bijv. een uiterlijke leverdatum i.v.m. een cadeau, dan kun je dat ook melden. Indien alle gegevens correct zijn ingevoerd en je akkoord gaat met de algemene voorwaarden van Sfeer voor jou, zet dan een vinkje in de checkbox en klik dan vervolgens op de knop "Bestelling plaatsen". Je wordt nu automatisch doorgelinkt naar het beveiligde betaalscherm (verzorgd door onze betaalprovider: Adyen).

STAP 3: BETALING

Heb je gekozen voor een bankbetaling - iDeal, Visa, Mastercard, Bancontact / Mister Cash (België), dan wordt je doorgelinkt naar een beveiligde pagina. Nadat de betaling bij je bank is afgerond adviseren wij je nog naar onze webwinkel terug te keren via de betreffende knop. Daarna krijg je de bevestiging van je bestelling te zien welke je ook per e-mail zult ontvangen.

Heb je gekozen voor “IBAN Bank Transfer", dan krijg je daarvan de bevestiging te zien, met de informatie die noodzakelijk is om vooraf te betalen. Dit bericht zul je ook per e-mail ontvangen.


4. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?

Doordat al onze producten op voorraad zijn kunnen alle producten snel geleverd worden. Zie tabel voor de maximale levertijden. Als de bestelling is verstuurd, ontvang je van ons een e-mail met daarin de track&trace gegevens van het pakket. Met deze gegevens kan je het pakket volgen en zie je het verwachte leveringstijdstip.

Besteldag Nederland België
Maandag Zaterdag Maandag
Dinsdag Zaterdag Maandag
Woensdag Zaterdag Maandag
Donderdag Woensdag Donderdag
Vrijdag * Woensdag Donderdag
Zaterdag * Woensdag Donderdag
Zondag * Woensdag Donderdag

* Bloemen of planten in de bestelling = drie dagen later geleverd (zondag wordt niet als leverdag gezien)

Let op : dit zijn de maximale levertijden. Ongeveer 80% van de leveringen worden in de praktijk eerder geleverd.


5. Kan ik ook bestellen als ik buiten Nederland woon?

Ja, dat kan. Wij verzenden naast Nederland ook naar België. Als je het juiste land en postcode hebt geselecteerd, zie je direct de verzendkosten staan. Als je land er niet bij staat, verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via +31(0)165-822620 (kantooruren) of via klantenservice@sfeervoorjou.nl. We verzenden in principe naar alle Europese landen en zoeken voor je uit wat de exacte verzendkosten zijn.


6. Ik krijg een foutmelding...

Heb je een foutmelding gekregen ergens in het bestel- of betaalproces? Als deze melding voor je onduidelijk is, neem dan gerust contact met ons op. Kijk wel eerst even of het bedrag van je rekening is afgeschreven.


7. Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?

Staat je vraag over bestellen hier niet bij? Neem dan contact met ons op via klantenservice@sfeervoorjou.nl dan zorgen wij voor een snel antwoord.