• Gratis verzending Benelux vanaf €20,-
  • Snelle levertijden
  • Klantwaardering 9
 

Verzenden

  1. Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
  2. Hoeveel verzendkosten worden berekend?
  3. Wat is de status van mijn bestelling?
  4. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  5. Levering thuis of ander adres
  6. Als ik niet thuis ben
  7. Kan ik ook bestellen als ik buiten Nederland woon?
  8. Verzendkosten buitenland
  9. Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?


1. Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?

Ja, dat kan tijdens werkdagen van 10-16u bij ons magazijn: Bosstraat 48, 4704 RL Roosendaal.


2. Hoeveel verzendkosten worden berekend?

Afhankelijk van de waarde van de bestelling en gekozen manier van levering worden de volgende kosten gerekend:

  • - Ophalen in ons magazijn - € 0 verzendkosten ongeacht de waarde van de bestelling;
  • - Reguliere zending via PostNL - € 4,95 verzendkosten indien het bedrag van de bestelling minder is dan 20 euro, boven dit bedrag worden er geen verzendkosten gerekend;
  • - Ophaalpunt PostNL (pakje gemak) - € 4,95 verzendkosten indien het bedrag van de bestelling minder is 20 euro, boven dit bedrag worden er geen verzendkosten gerekend;
  • - België - € 6,95 verzendkosten indien het bedrag van de bestelling minder is dan 20 euro, boven dit bedrag worden er geen verzendkosten gerekend;

Staat je land er niet bij stuur dan svp een bericht naar klantenservice@sfeervoorjou.nl en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.


3. Wat is de status van mijn bestelling?

We werken met PostNL, zodat u zelf jouw bestelling kunt traceren en precies kunt zien waar het pakketje zich bevindt vanaf het moment dat het ons magazijn verlaat. Kijk voor de actuele status van jouw verzending op: www.tracktrace.nl om zo te zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Als jouw bestelling is verstuurd, krijgt je een e-mail met een link. Door deze link te openen krijg je automatisch inzicht in de leverstatus van jouw bestelling.


4. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd

Doordat al onze producten op voorraad zijn kunnen alle producten snel geleverd worden. Zie tabel voor de maximale levertijden. Als de bestelling is verstuurd, ontvang je van ons een e-mail met daarin de track&trace gegevens van het pakket. Met deze gegevens kan je het pakket volgen en zie je het verwachte leveringstijdstip.

Besteldag Nederland België
Maandag Zaterdag Maandag
Dinsdag Zaterdag Maandag
Woensdag Zaterdag Maandag
Donderdag Woensdag Donderdag
Vrijdag * Woensdag Donderdag
Zaterdag * Woensdag Donderdag
Zondag * Woensdag Donderdag

* Bloemen of planten in de bestelling = drie dagen later geleverd (zondag wordt niet als leverdag gezien)

Let op : dit zijn de maximale levertijden. Ongeveer 80% van de leveringen worden in de praktijk eerder geleverd.

 

5. Levering thuis of ander adres

In Nederland versturen wij al onze pakketten met Post NL. Uw bestelling wordt 2 keer aangeboden en daarna op het dichtstbijzijnde postkantoor afgegeven. Je kan jouw bestelling ook op een ander adres laten afleveren. In het bestel scherm kan je aangeven dat je de levering op een ander adres wilt laten bezorgen. Dat kan bijvoorbeeld ook jouw werkadres zijn, als dat voor je beter uit komt.

 

6. Als ik niet thuis ben

Mocht PostNL er niet in slagen het pakket bij je thuis af te leveren, wordt het bij een van jouw buren overhandigd. Als ook dat niet mogelijk is, dan wordt het de dag erna nogmaals aangeboden. Lukt het dan ook niet om jouw bestelling bij u of jouw buren af te geven, dan wordt het pakket automatisch drie weken voor je op het dichtstbijzijnde Postkantoor of servicepunt bewaard. Uiteraard ontvang je hiervan een melding, zodat je het pakket kan afhalen op het moment dat dit je het beste uitkomt.

 

7. Kan ik ook bestellen als ik buiten Nederland woon?

Ja, dat kan. Onze webshop berekent automatisch de bezorgkosten voor België. Voor andere landen verzoeken we je contact met ons op te nemen, dan proberen wij je verder te helpen. Dat kan via 0165-822620 (tijdens kantooruren) of via klantenservice@sfeervoorjou.nl

 

8. Verzendkosten buitenland

De verzendkosten buiten Nederland en België worden per bestelling behandeld. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice (klantenservice@sfeervoorjou.nl) om de specifieke verzendkosten te weten te komen.

 

9. Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?

Staat jouw vraag over verzenden en bezorging hier niet bij? Neem dan contact met ons op via klantenservice@sfeervoorjou.nl dan zorgen wij voor een snel antwoord.